Re: [geo-spatial] Generator de hărți tematice

Alex Morega alex la grep.ro
Mie Mar 5 07:54:27 UTC 2014

Salut,

E timpul să fac un status update: am lucrat la polish și la documentație. Nu mai e nevoie să specifici culori pentru choropleth, sau numele coloanelor după care să facă join, sau coloana de date. Mai am de actualizat documentația și putem lansa o versiune 0.1.

-- Alex