oaspeti americani la Clubul OGP

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Mie Mar 19 16:46:58 UTC 2014

On 03/19/2014 02:47 PM, Andrei Nicoara wrote:
> Buna
>
> Pe data de 27 Martie avem programata a 2-a editie a Clubului OGP
> incepand cu ora 14 la Biblioteca Nationala. Mai multe amanunte aici:
> http://ogp.gov.ro/noutati/intalnire-club-ogp-27-martie/
>
> Cu aceasta ocazie vom beneficia de prezenta lui  Doug McLeod si Ben
> Unsworth, reprezentanti ai  Socrata ,companie dedicata in intregime
> conceptului de open data. Mai exact founderul companiei a lucrat la
> Casa Alba pe acest subiect apoi a infiintat www.socrata.com
> <http://www.socrata.com> care ofera servicii avansate de publicare si
> [...]

Ar fi interesant de pornit de la contextul în care participă
reprezentant,ii Socrata la această întâlnire. Fac o prezentare sau deja
s-a stabilit o colaborare/achizit,ie?

Ar fi bine de s,tiut dacă există un fel de caiet de sarcini, un set de
cerint,e amănunt,ite pentru sistemul din spatele data.gov.ro. Există, am
putea discuta pe baza lui? De acolo ar putea reies,i s,i întrebări
pentru aces,ti invitat,i, cât s,i un fundament pentru alegere, t,inînd
cont de mai multe păreri s,i de comparat,ii între platforme.

Ioan