oaspeti americani la Clubul OGP

Vin Mar 21 06:27:01 UTC 2014

Salut Vasile

> Nu neg că soluția oferită de Socrata este una profesionistă și puternică.
> Totuși, o singură țară (Kenya) folosește această soluție. Marii jucători
> din domeniu (ex: SUA, Canada, Franța, UK, etc) merg cu CKAN. Știu că e
> vorba de versiuni modificate. Cred că spune însă ceva despre potențialul
> CKAN. Nu mai spun că open data merge cu open source. Evident, asta e o
> părere foarte personală și subiectivă :)

Cele spuse de tine sunt rezonabile si desigur aprobabile de un numar mare
de oameni. Totusi noi avem o problema si trebuie sa ne luptam cu ea. Sau
mergem pe varianta "operatia a fost un succes , pacientul a murit" adica
este mai important sa respectam procedura indiferent de rezultat ?

> Revenind la Socrata, cred că orice astfel de discuție deschisă nu poate
> decît să fie în avantajul tuturor iar oaspeții ar trebui primiți cu maximă
> căldură.

Exact, Nu numai ca asa este civilizat dar oricum ar fi, sunt sigur ca
oricine poate gasi ceva interesant in interactiunea cu ei.