oaspeti americani la Clubul OGP

Vin Mar 21 11:43:26 UTC 2014

Of, este incredibil cum nu reusesc/reusim sa ne intelegem, fiecare isi
intelege interlocutorul strict in cheia subiectelor sale de interes.

Prin respectarea procedurii nu ma refer la respectarea legalitatii sau la
principii de buna guvernare ci la ideea ca daca toti au folosit CKAN-ul
atunci trebuie sa o facem si noi. Nu spun ca nu este prima optiune, resping
insa obligativitatea sa.

Intrebarile tale fac parte dintr-o discutie pe care, din cate stiu, Radu
intentioneaza sa o poarte public. Am acumulat experienta necesara pentru a
o purta si analizam absolut toate variantele. Ca sa zic asa, prin natura
serviciilor oferite, Socrata completeaza paleta de optiuni teoretice. In
privinta asteptarilor, acestea trebuie sa vina de la voi, consumatorii
activitatilor noastre. Insa daca vin pe principiul "sa fie tot" nu ajungem
prea departe .... Noi ne bazam pe o succesiune de etape - noi facem un pas
care produce o reactie, apoi mai facem un pas - alta reactie, samd. Acest
scenariu este in acest moment cea mai gresita anticipare dintre planurile
noastre. Ne straduim sa corectam situatia cheltuind resurse in actiuni
precum clubul OGP si sprijinind la maximul posibil actiuni independente
precum cea a CJI.

Ne trebuie in primul rand o noua versiune a scenariului de data aceasta mai
sigura prin asumarea unor responsabilitati de catre toate partile apoi in
mod firesc vom identifica necesitatile tehnice necesare sprijinirii
acestuia. Luati-o doar ca o sincera observatie personala de la cineva care
vede ambele laturi ale problemei.

Andrei