RE: Date-deschise să fie păstrată sau mutată de la Ceata

Ovidiu Voicu ovoicu la soros.ro
Lun Mar 24 08:35:33 UTC 2014

Bună dimineața,

Eu mă ofer voluntar să fiu soluție de rezervă, dacă altcineva nu dorește. Zic soluție de rezervă pentru că din punct de vedere tehnic mă pricep doar la folosirea unui serviciu gratuit (de tip Google Groups). Asta e foarte simplu pentru instalarea listei și administrare, dar nu știu cum funcționează pentru preluare arhivei.

Toate bune,

From: date-deschise-bounces la liste.ceata.org [mailto:date-deschise-bounces la liste.ceata.org] On Behalf Of Tiberiu C. Turbureanu
Sent: 24 martie 2014 09:51
To: date-deschise la liste.ceata.org
Subject: Re: Date-deschise să fie păstrată sau mutată de la Ceata

Salut,

Vom lua în considerare voturile exprimate până în această seară la ora 23:59.

http://sondaje.ceata.org/poll.php?poll_id=220

Rugăm organizațiile și grupurile interesate să găzduiască lista date-deschise să-și afirme intenția pe listă. Aceasta presupune colaborarea cu Fundația Ceata în procesul de migrare a listei de utilizatori și a arhivei publice și apoi administrarea și moderarea listei.

--
Tiberiu C. Turbureanu
Președinte, Fundația Ceata

Susții libertatea artelor și tehnologiilor?
Înscrie-te ca membru! (http://ceata.org/%C3%AEnscrieri)