Date-deschise să fie păstrată sau mutată de la Ceata

Tiberiu C. Turbureanu tct la ceata.org
Lun Mar 24 10:45:36 UTC 2014

În 2014-03-24 10:35, Ovidiu Voicu a scris:
> Eu mă ofer voluntar să fiu soluție de rezervă, dacă altcineva nu
> dorește.

Lista a fost găzduită de o organizație (Fundația Ceata), nu de mine
personal și ceea ce am scris în legătură cu găzduirea este în numele
Fundației Ceata.

Căutăm o organizație sau un grup care să găzduiască lista pe serverul
organizației. Ovidiu, te rog să ne spui dacă Fundația Soros își poate
lua un astfel de angajament.

Mai așteptăm și alte propuneri, din partea unei organizații sau a unui
grup. Vă mulțumim.

--
Tiberiu C. Turbureanu
Președinte, Fundația Ceata

Susții libertatea artelor și tehnologiilor?
Înscrie-te ca membru! (http://ceata.org/%C3%AEnscrieri)