Date-deschise să fie păstrată sau mutată de la Ceata

Silviu Vert silviu.vert la gmail.com
Lun Mar 24 13:01:22 UTC 2014

Salut,

Cred ca putem gazdui lista pe serverul Open Knowledge Foundation. Fie
folosim lista curenta de discutii pentru Romania,
https://lists.okfn.org/mailman/listinfo/okfn-ro, fie (mai degraba) ii rugam
sa creeze o alta lista, de exemplu "date-deschise" sau "open-data-ro".

Daca ma uit pe listele de discutii OKF (
https://lists.okfn.org/mailman/listinfo), vad subiecte destul de diverse si
posibilitatea de a comunica si in alta limba decat engleza. Nu cred ca
vor impune restrictii in privinta discutiilor, chiar daca ei sunt creatorii
CKAN :) Pot intreba pentru siguranta.

In plus, OKF si Ceata folosesc acelasi framework pentru listele de
discutii, prin urmare portarea va fi usoara.

Silviu

--
Silviu Vert
PhD student

On Monday, March 24, 2014, Tiberiu C. Turbureanu
<tct la ceata.org<javascript:_e(%7B%7D,'cvml','tct la ceata.org');>>