Sarcasm, atacuri personale și programe nelibere (era: oaspeti americani la Clubul OGP)

Tiberiu C. Turbureanu tct la ceata.org
Lun Mar 24 12:58:44 UTC 2014

În 2014-03-24 14:19, Ioan Fericel a scris:
> Eu sunt cel direct vizat pentru sarcasm, și foarte probabil
> și pentru atac la persoană.

> Motivele de blocare a ei mi se par nepotrivite cu
> spiritul de libertate, și imaginea fundației nu va avea decât de
> pierdut.

Nu arătăm cu degetul și nu este prima dată când suntem învinuiți (pe
nedrept) că nu dăm dreptul la liberă exprimare.

Lucrurile se pot exprima într-un mod civilizat și moderarea este
necesară pe canalele de comunicare virtuale atunci când nu se respectă
eticheta.

Și bineînțeles, nu vom accepta niciodată ca Fundația Ceata să fie
folosită pentru recomandarea de programe nelibere, care intră în
contradicție cu misiunea noastră. La fel cum GreenPeace nu acceptă să
fie folosită pentru promovarea exploatării cu cianuri (de asemenea, cu
beneficii practice imediate).

Fundația Ceata este o organizație de activism ca oricare alta,
consecventă în mesajul ei, care-și urmărește misiunea. Chiar dacă acest
lucru înseamnă că nu suntem și probabil nu vom fi populari mai devreme
de 20 de ani.

--
Tiberiu C. Turbureanu
Președinte, Fundația Ceata

Susții libertatea artelor și tehnologiilor?
Înscrie-te ca membru! (http://ceata.org/%C3%AEnscrieri)