Re: Date-deschise să fie păstrată sau mutată de la Ceata

Lun Mar 24 15:28:14 UTC 2014

Salutare tuturor,

Eu nu am sa votez, si asa ma simt oarecum vinovat ca am declansat acest
proces. In privinta viitoarei gazde as spune ca mi-as dori pe cineva mai
apropiat de realitatile romanesti si fara legatura cu o platforma, ambele
fiind deci contrare OKF.

Nu este o lista dar cred ca este un bun prilej sa va spun urmatoarele. De
ceva vreme avem forumul http://forum.date.gov.ro/ facut de noi cu scopul de
a stimula reprezentantii institutiilor sa dialogheze cu beneficiarii
datelor. Ne dorim dar nu am reusit pana acum ca fiecare dataset nou postat
sa creeze automat un thread in forum dedicat lui  - o vedem ca o optiune
full, peste comentariile de facebook care sunt astazi la un dataset. Nu am
reusit sa convingem CKAN-ul sa faca asta si deci nu i-am facut publicitate
el insa functioneaza perfect pe partea de forum clasic.

Pentru ca el va fi principalul canal de comunicare cu institutiile (nu
putem cere unei institutii sa publice intr-un loc oarecare de pe internet)
daca considerati ca trecerea de la formatul de lista la forum este
sustenabila noi il putem pune la dispozitie si chiar sa preluam intr-o
forma indexabila arhiva listei curente. Vom avea insa nevoie de moderatori
si de o discutie pe regulament (stie cineva un forum oficial al unei
institutii sa-l dea de exemplu?)

Andrei Nicoara