Re: Date-deschise să fie păstrată sau mutată de la Ceata

Andrei Nicoara andrei.nicoara la anse.ro
Mar Mar 25 13:16:07 UTC 2014

Salut Codru,

Nu este vorba de politici sau alte lucruri spectaculoase, vrem doar sa
evaluam una dintre variantele posibile pentru a ne atinge obiectivele. Si
celelalte variante necesita o evaluare din partea noastra, concluziile nu
se trag acum.

Am sa incerc de dragul rigorii sa-ti raspund conform intrebarilor .

--care este nevoia pe care vrem s'o luam in considerare?,
> datele deschise trebuie sa ajunga la public, sa fie consumate direct sau
indirect de acesta
--care este problema pe care vrem s'o rezolvam?
> diseminarea datelor sub o forma utila si atractiva
--care este obiectivul pe care vrem sa-l atingem?
> aparitia si consolidarea datelor deschise in spatiul public - mass media;
social media
--care este solutia pe care vrem s'o adoptam?,
> in acest moment testam Socrata
++de ce asta si nu alta?,
un proiect custom made (sub forma de mock-up)
++de cand pana cand vrem sa facem asta?,
++de ce altceva (informatii, oameni, bani) am mai avea nevoie ca sa putem
face asta?
invitarea lor la Clubul OGP