RE: Date-deschise să fie păstrată sau mutată de la Ceata

Waspusch Gabriel Gabriel.Waspusch la snt.ro
Mar Mar 25 13:38:36 UTC 2014

Buna ziua,

Am urmarit dezbaterea prelungita referitoare la solutia de publicare si distribuire a seturilor de date deschise.

Dupa parerea mea pentru a putea alege intre diverse solutii alternative (ex.: CKAN, Socrata)  e necesar sa se realizeze:

1.       Definirea unui set de cerinte functionale si nefunctionale pe care o astfel de solutie ar trebui sa le indeplineasca

2.       Definirea pe baza setului de cerinte a unui set de criterii cu ponderi asociate care sa permita cuantificarea fiecarei solutii

Setul de cerinte si criteriile de evaluare pot si ar fi chiar indicat sa fie subiectul discutiilor din cadrul comunitatii.

Intrebari pt dl Nicoara:

1.       Au fost elaborate documente care sa contina informatiile enumerate mai sus? Daca ele, ele sunt sau pot fi facute publice?

2.       Intentionati sa implicati comunitatea in alegerea unei solutii?

Multumesc,
Gabriel Waspusch