Re: Date-deschise să fie păstrată sau mutată de la Ceata

Codru Vrabie codru.vrabie la gmail.com
Mar Mar 25 14:05:20 UTC 2014

multam, Andrei :)  toate cele bune! --Codru

===
codruvrabie.blogspot.com/  GSM: +4-072-355-2180
Education's purpose is to replace an empty mind
with an open one.           --Malcolm S. Forbes