Re: Grupul sau organizația care să preia date-deschise

Silviu Vert silviu.vert la gmail.com
Mie Mar 26 17:47:21 UTC 2014

Salut,

OKF este interesata sa gazduiasca aceasta lista de discutii. Ei nu impun
restrictii in privinta subiectelor de discutie (le-am prezentat explicit
cazul "CKAN vs solutii nelibere" si au zis ca e OK). Mai mult, moderatorul
poate fi din Romania, deci cunoscator al realitatilor mioritice.

Tiberiu, voi trimite un email pe adresa indica de tine prin care sa te pun
in contact cu echipa tehnica de la ei.

Totusi, inainte sa se intample mutarea propriu-zisa, ar trebui sa existe o
sustinere mai clara din partea comunitatii pentru aceasta solutie, eventual
printr-un nou sondaj.

Silviu