Grupul sau organizația care să preia date-deschise

Tiberiu C. Turbureanu tct la ceata.org
Mie Mar 26 18:01:05 UTC 2014

În 2014-03-26 19:47, Silviu Vert a scris:
> Totusi, inainte sa se intample mutarea propriu-zisa, ar trebui sa
> existe o sustinere mai clara din partea comunitatii pentru aceasta
> solutie, eventual printr-un nou sondaj.

Mulțumesc, Silviu. Vorbesc în nume personal: atâta timp cât nu există
altă propunere și abonații și-au pus încrederea în Ceata, Ceata are
încredere în OKFN și OKFN nu are nicio obiecție în legătură cu
recomandarea de programe nelibere (motivul pentru care lista este
mutată), nu cred că este cazul să mai trecem printr-un alt sondaj.

Vă rog să interveniți aici dacă aveți obiecții legate de mutarea la
OKFN.

--
Tiberiu C. Turbureanu
Președinte, Fundația Ceata

Susții libertatea artelor și tehnologiilor?
Înscrie-te ca membru! (http://ceata.org/%C3%AEnscrieri)