Serviciul date deschise - ce e aia?

Dan Matei Dan la cimec.ro
Lun Dec 7 20:40:45 UTC 2015

-----Original Message-----
From: "Ovidiu Voicu" <ovidiu.voicu la fundatia.ro>
Date: Mon, 7 Dec 2015 21:51:14 +0200

> Iar între utilizatori îl găsim iată, și pe domnul Constantinescu, care se face că nu știe, deși ANBBPR este la loc de frunte. Mă
> rog, cu zero seturi de date, dar este.

Păi și eu sunt (mic) mahăr în ANBPR și am aflat de parteneriatul cu ICI doar din ziare. Nu tare mi-a plăcut (c-am aflat post festum).

Dar, pe de altă parte, dacă sistemul s-ar dovedi viabil, nu m-aș da în lături să-l folosesc. În definitiv, n-ar fi normal să folosim ceva
ce s-a făcut pe (mulți) bani publici ? Măcar să tragem oaresce profit...

Nu prea înțeleg dublarea lui data.gov.ro. Dacă era în mijlocul Atlanticului, vedeam o logică: greu de sincronizat cutremure la 2.000 km
distanță. Dar așa, la 2 km ...

Dan Matei

PS. Nu-i vorbă, nu înțeleg nici care-i geșeftul ANBPR-ului, că văd că la http://bibliotecavirtuala.icipro.ro/ydms/ expun biblioteci
individuale.