Re: Comitetul Tehnico-Economic pentru Societatea Informațională

Joi Dec 10 09:05:57 UTC 2015

Daca va referiti la nominalizarile reprezentantilor institutiilor membre
atunci nu cred sa existe publica lista acestora si nici nu cred ca ar fi
benefica publicarea ei - este necesar a-i proteja pe cat posibil de
eventuale presiuni.