Re: Comitetul Tehnico-Economic pentru Societatea Informațională

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Joi Dec 10 09:46:29 UTC 2015

On 12/10/2015 11:05 AM, Andrei Nicoara wrote:
> Daca va referiti la nominalizarile reprezentantilor institutiilor
> membre atunci nu cred sa existe publica lista acestora si nici nu cred
> ca ar fi benefica publicarea ei - este necesar a-i proteja pe cat
> posibil de eventuale presiuni.

Sigur există riscuri și presiuni, dar presiunea cea mai mare n-ar trebui
să fie din partea opiniei publice, a cetățeanului în slujba căruia
(cică!) lucrează acei membri? Cum spune și Ovidiu, presiunile (probabil
neortodoxe) venite din alte părți n-ar fi bine să fie și ele cunoscute?
Cui ajută să rămână acoperite? Doar suntem la guvernare deschisă!

Ioan