Re: Open Data Index - Coduri poștale

Andrei Nicoara andrei.nicoara la anse.ro
Lun Ian 12 18:35:56 UTC 2015

In acest caz diferenta intre noi si Franta este ca francezii au un serviciu
"gazetteer" operat de stat iar noi avem OSM careia i-am oferit ca data
guvernamentala fisiere KMZ cu limitele administrative. Din regula citata eu
in mod sigur nu inteleg ca trebuie sa existe si mecanismul GIS ci doar
toate date necesare ca open data. Ca sa nu mai spun ca regula este
neschimbata literal de 2 ani, 1 an am fost evaluati 100%, al doilea mai
nimic.

Iar open data tine de licenta si format, nu de publisher. Altfel nu ar mai
trebui sa vorbim de mersul trenurilor compus din 4 companii private si una
la care statul este doar, momentan, actionar.