Re: Open Data Index - Coduri poștale

Strainu strainu10 la gmail.com
Lun Ian 12 19:00:22 UTC 2015

În data de 12 ianuarie 2015, 20:35, Andrei Nicoara
<andrei.nicoara la anse.ro> a scris:
> In acest caz diferenta intre noi si Franta este ca francezii au un serviciu
> "gazetteer" operat de stat iar noi avem OSM careia i-am oferit ca data
> guvernamentala fisiere KMZ cu limitele administrative. Din regula citata eu
> in mod sigur nu inteleg ca trebuie sa existe si mecanismul GIS ci doar toate
> date necesare ca open data

Limitele nu sunt suficiente decât pentru identificarea localităților
sub 50.000 de locuitori. De unde și întrebarea mea: de unde știm că
datele chiar există? Se consideră că dacă pot fi combinate din mai
multe surse e suficient? Unde sunt scrise toate chestiile astea?

> . Ca sa nu mai spun ca regula este neschimbata
> literal de 2 ani, 1 an am fost evaluati 100%, al doilea mai nimic.

Cred că anul trecut am fost eu cel care a completat secțiunea
respectivă, considerând ca logică varianta a doua. :)