Re: Open Data Index - Coduri poștale

Lun Ian 12 19:38:23 UTC 2015

Uite ce se spune despre serviciul francez:
”La Poste now provides postcodes dataset as open data. Postcodes in France
often cover several municipalities. The dataset can be completed with
GEOFLA® data from IGN wich provides geo-referenced administrative
boundaries also as open data.

Si noi , si ei oferim doar limitele administrative. De ce suntem atunci
cotati diferit ? Doar pentru ca serverul de georeferentiere este de stat la
francezi si privat la noi ? Nu era scopul datelor deschise ca acestea sa
fie preluate si diseminate de catre societatea civila ?

Nu prea inteleg partea cu datele care "chiar exista ?" Pot spune insa ca
intr-o lume ideala informatiile ar fi publicate ca date normalizate ceeace
implica evident necesitatea combinarii lor de catre utilizator. (parere
dpdv al unui utilizator de baze de date sql)