ministerul pentru consultare publica si ogp

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Lun Noi 23 11:00:58 UTC 2015

> Bănuiesc că în condițiile în care n-am primit răspuns la încercările
> anterioare, n-are rost să stăruim cu noi epistole comune. Dar cred că e
> util dacă cei ce au o opinie trimit direct la adresa indicată. Câți mai
> mulți, cu atât mai bine. Ar fi bine și să trimitem și pe listă, pentru
> că pot prelua și alții aceleași idei în mesajele lor.

Eu cred ca are rost sa starium cu epistole comune.

Probabil primele au ajuns intr-un calup de alte chestiuni pe care nu
stiu cat a reusit sa le proceseze noul prim ministru. Sper ca cel putin
le-a citit sau a fost informat despre ele.

As propune sa revenim - targetat catre noul minister cu propunerea
institutionala a lui Ovidiu, pe principiu ca n-ar trebui sa stricam ceea
ce merge:

Sugestie de organizare instituțională:
(1) Coordonarea OGP păstrată la Cancelaria Primului Ministru, cu
implicarea directă a PM;
(2) MCPDC va asuma și implementa angajamentele legate de dialog civic și
transparență decizională;
(3) Se adaugă un Steering Committee, după modelul internațional, cu
reprezentanți din instituții publice (MCPDC, Agenția pentru Agenda
Digitală, AM POCA) și ai societății civile, selectați după cum consideră
util guvernul.

In plus asa o sa vedem cum reactioneaza la consultarile publice
Ministerul consultaririlor publice :-)

My 2 cents
Bogdan