Re: Oportunitatea publicării legislației online, contestată în justiție

Elena Calistru calistru.elena la gmail.com
Joi Sep 24 09:24:27 UTC 2015

Și în contextul absolut jenant în care Indaco a participat la licitație,
dar nu a câștigat. Dacă obținea contractul, oare mai dădeau în judecată MJ?

*Elena Calistru*
calistru.elena la gmail.com
mobile:    +40 723 627 448