Re: Oportunitatea publicării legislației online, contestată în justiție

Valentina Dimulescu valentina.dimulescu la sar.org.ro
Joi Sep 24 09:40:12 UTC 2015

Hm. Interesant.

Un punct de vedere comun suna bine ca o prima reactie

---

VALENTINA-ANDREEA DIMULESCU

Cercetător politici publice în cadrul proiectului ANTICORRP/
Public policy researcher, ANTICORRP project
WEBSITE ANTICORRP: http://anticorrp.eu/ [1]
 [1]TWITTER: @ANTICORRP

ADRESA: Strada Mihai Eminescu, nr. 61
București, Sector 2, cod poștal 020071
TELEFON: +4021 211 14 77; +40721 261 509
FAX: +4021 211 14 77
E-MAIL: valentina.dimulescu la sar.org.ro
WEBSITE SAR: http://sar.org.ro/ [3]

On 24.09.2015 12:24, Elena Calistru wrote:

> [...]
>
> On 24.09.2015 11:38, Bogdan Manolea wrote:
> Daca nu ati remarcat...
>
> http://ogp.gov.ro/noutati/oportunitatea-publicarii-legislatiei-online-contestata-in-justitie/ [5]
>
> Ma suprinde ce fac cei de la Indaco si imi arata ca multe firme din
> Romania inca nu inteleg ca in era web 2.0 a crede ca doar tu poti sa ai
> anumite informatie (care e nu doar publica, ci si in domeniul public
> prin insasi esenta sa).
>
> Ma gandesc daca putem ajuta cumva cu un amicus curiae in fata curtii,
> sau ar fi inoportun (sau inutil sau procedural inadmisibil). Sau daca

Links:
------
[1] http://anticorrp.eu/
[2] tel:%2B40721%20261%20509