feedback dupa intalnirea de ieri.

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Mar Sep 29 17:11:11 UTC 2015

Cred ca v-am mai zis ca am idei putine, dar fixe.

Eu am inteles dupa intalnirea OGP de ieri ca una din principalele
bariere ca institutiile publice sa accepte open data e aia ca "nu
exista lege"si deci ca sa faca ceva chiar gratuit trebe lege, ca daca
nu le vine Curtea de Conturi in inspectie.

Pai atunci, stimati colegi de date deschise, hai sa facem o lege.

Cum la guvern (pardon MSI) am esuat, hai in Parlament. Lege e inca in
Senat, dar cand ajunge in Cam Deputatilor, zic ca avem o sansa daca de
intampla cumulativ:
- propunem un text concret de modificare (aici zic ca ma bag si eu,
dar trebuie sa fim de acord cu totii)
-  avem cu adevarat un text sustinut de oameni din toate zonele - soc
civila, privat, academie si ogp.gov.ro

Deci care s-ar interesa? (evident, depinde si de text - dar macar de
principiu sa stiu daca ma strufoc au ba)

PS: Sau am inteles eu gresit?