feedback dupa intalnirea de ieri.

Miruna Bădescu miruna.badescu la eaudeweb.ro
Mar Sep 29 18:00:11 UTC 2015

Bună Bogdan,

Înțeleg că ieri s-a spus ceea ce mă așteptam să se spună, având în
vedere concluzia ta de mai jos.

Susțin - eu și câtiva alți oameni din firmele private - propunerea ta
întru totul. Nu apuc să urmăresc îndeaproape acțiunile OGP din lipsă de
timp și probabil alți oameni de prin firme sunt în aceeași situație.
Așadar, te rog să îmi ceri (să ne ceri) suport punctual atunci când
crezi că e nevoie de el. La fel și în propunerea legii: semnez adeziuni
sau petiții, fac review unor documente sau particip la întâlniri.

Pe baza experienței din ultima perioadă, susțin că există șanse minime
ca majoritatea instituțiilor publice să deschidă datele în mod
sustenabil (republicare a seturilor actualizate la intervale regulate,
formate deschise, date curățate, etc.) dacă nu sunt ajutate constant.
Pentru asta ar fi nevoie de un grup stabil în administrația publică care
să aibă competențe și resurse reale de a ajuta procesul. Cred că legea
ar trebui să creeze sau să "înarmeze" cu resurse un astfel de mecanism.

Cu bine,
Miruna