Re: Consultare publică asupra Raportului de autoevaluare OGP

Codru Vrabie codru.vrabie la gmail.com
Dum Sep 27 18:47:05 UTC 2015

buna seara tuturor :)  as fi vrut sa pot face asta mai devreme, insa nu am
reusit sa-mi gestionez suficient de bine timpul :(  prin urmare, abia in
seara asta va pot pune la dispozitie observatiile si sugestiile mele
privind obiectivul I.2, asa cum m-am angajat si in tabelul trimis de Ovidiu
in 8 sept...  sper sa fie cu folos :)  ne vedem maine :) --Codru

https://docs.google.com/document/d/1x5S-1zIUQ35DllcxXS9pUZBQBxr9AQqz33QD5laZX-A/edit?usp=sharing

===
www.codruvrabie.eu      mobile: +4-072-355-2180
Education's purpose is to replace an empty mind
with an open one.           --Malcolm S. Forbes