Re: Consultare publică asupra Raportului de autoevaluare OGP

Codru Vrabie codru.vrabie la gmail.com
Mar Sep 29 05:28:19 UTC 2015

am facut niste completari si o erata fata de documentul transmis pentru
discutia de ieri...  sper sa fie si mai de folos asa :)  s'avem o zi
excelenta! --Codru
https://docs.google.com/document/d/1x5S-1zIUQ35DllcxXS9pUZBQBxr9AQqz33QD5laZX-A/edit?usp=sharing

===
www.codruvrabie.eu      mobile: +4-072-355-2180
Education's purpose is to replace an empty mind
with an open one.           --Malcolm S. Forbes