obtinere lista datornici ANAF

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Lun Aug 22 15:49:22 UTC 2016

Nu au acest drept.

Cf legii 109/2007 art 3 c) legea nu se aplica documentelor care contin
date personale, deci in mod logic o astfel de cerere ar trebui sa fie
respinsa.
http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/81689

Bogdan