FW: Parteneriatul pentru o Guvernare Deschisă - Comitetul național de coordonare a implementării PNA 2016-2018

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Lun Iul 18 09:44:19 UTC 2016

Salut,

Am un mesaj scurt, cu multe trimiteri în text, despre Comitetul de Coordonare OGP.

Dat fiind că printre invitații la dialog se află Coaliția pentru Date Deschise, iar coaliția suntem cam noi toți, mă simt obligat vă țin la curent cu cele discutate. Dacă citiți de jos în sus mesajul veți găsi:

- opinia guvernului - Ministerul pentru Dialog și Participare Civică (Luca Ciubotaru) - despre cum trebuie să facem Comitetul
- opinia mea despre opinia guvernului
- răspunsul guvernului - Cancelaria PM (Radu Puchiu) - la opinia mea despre opinia guvernului
- invitația Inițiativei România la auto-organizare (mic sarcasm: au terminat de organizat partidele, acum organizează societatea civilă) - atenție, cine e interesat să meargă, este mâine la 18:30!

Mai am și răspunsul guvernului - Ministerul pentru Dialog etc. (Mihai Lisețchi) - la opinia mea despre opinia guvernului. Îl trimit în mesaj separat.

From: Initiativa Romania [mailto:contact la initiativaromania.ro]
Sent: Monday, July 18, 2016 9:59 AM
To: Radu Puchiu <radu.puchiu la gov.ro>
Cc: Ovidiu Voicu <ovidiu.voicu la inovarepublica.ro>; Luca Ciubotaru <luca.ciubotaru la gov.ro>; office la advocacy.ro; office la anosr.ro; office la apador.org; actedj la gmail.com; asociatiaimpact la gmail.com; contact la tineriibucuresteni.ro; mecatronicusclub la gmail.com; asoidc la yahoo.com; contact la adplt.ro; atu la atu.org.ro; apd la apd.ro; contact la salvatibucurestiul.ro; viitorultinerilor la yahoo.com; contact la calup.ro; office la cmpp.ro; Constantinescu Nicolaie <kosson la gmail.com>; office la ctr.ro; office la expertforum.ro; office la fonss.ro; office la forumul-tinerilor.ro; portal la medianresearch.ro; office la fdsc.ro; weare la funkycitizens.org; office la ipp.ro; Alice Pop <aratyis la ndi.org>; contact la rymd.ro; hello la mysmartcity.ro; SAR <office la sar.org.ro>; corina la advocacy.ro; vlad la anosr.ro; kristina.creosteanu la yahoo.com; vera.marin la atu.org.ro; iuliana.iliescu la apd.ro; simona.calapodescu la gmail.com; ale.stoica la calup.ro; Codrin Nisioiu <codrin.nisioiu la ie.ase.ro>; mihai.dragos la ctr.ro; Septimius Parvu <septimius.parvu la expertforum.ro>; angela.achitei la fonss.ro; radu.petrariu la forumul-tinerilor.ro; marina.popescu la medianresearch.ro; iulia.tutuianu la fdsc.ro; elena.calistru la funkycitizens.org; Claudia Iordache <claudia.iordache la inovarepublica.ro>; elena la funky.org; elena.ghioc la gmail.com; Elena Tudose (Iorga) - IPP <elena la ipp.ro>; marian.damoc la rymd.ro; denis la mysmartcity.ro; Valentina Dimulescu <valentina.dimulescu la sar.org.ro>; Codru Vrabie <codru.vrabie la gmail.com>; mircea.serdin la gmail.com; OGP <ogp la gov.ro>; Mihai Lisetchi <mihai.lisetchi la gov.ro>; Sinziana Dobre <sinziana.dobre la gov.ro>
Subject: Re: Parteneriatul pentru o Guvernare Deschisă - Comitetul național de coordonare a implementării PNA 2016-2018

Dragi prieteni,

Am citit opiniile reprezentanților guvernamentali și ale lui Ovidiu, și mulțumim pentru acest început de dialog iscat de provocarea de a crea comitetul în cauză. Credem că în opiniile formulate exista deja zone de acord de la care trebuie să pornim discuția Guvern-ONG-uri.
Dacă pornim de la divergențe, există riscul ca discuția să degenereze încă de la început.

Credem că înainte de a ne angaja într-un dialog cu Guvernul, este mai înțelept să avem o discuție între ONG-uri pentru a putea formula, dacă este posibil, o poziție comună.
De aceea, invităm la dialog reprezentanții ONG-urilor care au participat la întâlnirea de la Guvern.

Vă propunem, așadar, ca în cursul săptămânii să ne alocăm 3 ore de lucru în formula de la întâlnirea cu Guvernul. Propunerea noastră este pentru marți ora 18:30, Lente Arcului.

Mulțumim,

Elena Ghioc
Președinte Inițiativa România