Re: guvernul pregătește CIO guvernamental? // si cu ogp ce facem?

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Vin Iun 17 06:57:39 UTC 2016

Stai sa vezi ce mai pregateste guvernul - a aprut un proiect de OUG cu
o tona de modificari in n-spe directii
http://www.sgg.ro/legislativ/docs/2016/06/k30_xpb9f6wg5qdmzncv.pdf

Unele bune, altele aiurea...
oricum, prin OUG?