Re: Draft-ul Planului Național de Acțiune OGP 2016-2018

Strainu strainu10 la gmail.com
Sâm Mai 7 08:23:49 UTC 2016

Salut,

Din păcate programul consultărilor este inaccesibil corporatiștilor, așa că
trec aici ce am observat eu, în speranța că se va găsi cineva să ridice și
problema acestor seturi de date:

* La MApN (mai exact Oficiul Național pentru Cultul Eroilor) văd că au
trecut direct la date de foarte mare detaliu sărind peste bazele de date
mai high-level:
  - cimitire de onoare: http://www.once.ro/cimitire.php
  - mausolee: http://www.once.ro/mausolee.php
  - monumente și opere comemorative: http://www.once.ro/ro/monumente.php
  - ca bonus, s-ar putea merge până la publicarea sub o licență liberă (sau
măcar sub OGL) a fișelor de evidență, care conțin destul informații pentru
o super bază de date

* Eu nu văd nimic de la Ministerul Culturii. Ar fi extrem de util pentru
multă lume să obținem de la INP Lista monumentelor istorice într-un format
reutilizabil (eu unul mă mulțumesc și cu doc-urile pe care știu sigur că le
au, un xls ar fi superb), dar și versiuni noi pentru seturile de date deja
publicate:
https://data.gov.ro/dataset?organization=institutul-national-al-patrimoniului&q=INP

Spor la negocieri și țineți-ne și pe noi la curent.
  Strainu

În data de 3 mai 2016, 19:55, Ovidiu Voicu <ovidiu.voicu la fundatia.ro> a
scris: