Re: Indicatori de sănătate financiară în orașe

Marina Neagu marina.neagu la gmail.com
Sâm Feb 25 19:00:35 UTC 2017

Interesanta initiativă!
Asta pare cel mai aproape de ce propui, din ce stiu:
http://www.banipublici.ro/vizualizari/bugete-locale

Marina

--

*Marina Neagu*

MKBT: Make Better  |  Str. Popa Petre 23, 020805, București, România

w:  www.mkbt.ro

m: (+40) 726258561