RE: Indicatori de sănătate financiară în orașe

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Lun Feb 27 07:15:54 UTC 2017

Salut,

Nu știu dacă am înțeles exact întrebarea:

- dacă vrei o aplicație pentru vizualizarea unui buget al unei localități, un punct bun de start este VisualBudget: https://github.com/goinvo/Visual-Town-Budget

- dacă vrei o aplicație care să arate comparativ indicatori din mai multe localități, poți să începi cu open data index: https://github.com/okfn/opendataindex

Ovidiu