Re: Indicatori de sănătate financiară în orașe

Codrina Maria Ilie codrina la geo-spatial.org
Lun Feb 27 09:03:14 UTC 2017

Bună Miruna,

Mă bucur mult să aud de astfel de inițiative!
Să ne ții la curent, te rog :)

O altă resursă utilă poate fi platforma OpenSpending.
[https://github.com/openspending]
[http://community.openspending.org/next/]

Cele bune,
Codrina