Re: Indicatori de sănătate financiară în orașe

Codru Vrabie codru.vrabie la gmail.com
Vin Mar 3 13:12:19 UTC 2017

stiu ca s'ar putea sa fie cam tarziu, dar mi s'ar parea relevante 3
sugestii:
--portalul
http://www.transparenta-bugetara.gov.ro/transparenta-bugetara/index.htm
--slide-ul 11 de la
https://www.kpk-rs.si/upload/datoteke/Supervizor_2014_ENG.pdf, pus in
legatura cu programul http://e-administrativ.eu/forexebug (vezi si
http://forexebug.blogspot.ro/), chestie despre care am mai discutat, acum
un an, cu colegii de la https://www.asociatia-g2.ro/
--indicatorii sugerati la
http://sustainablecities.net/wp-content/uploads/2015/10/indicators-for-sustainability-intl-case-studies-final.pdf,
desi ma asteptam sa gasesc ceva mai serios la
http://www.iclei.org/activities/agendas/sustainable-local-economy-and-procurement.html

spor :) --Codru

===
www.codruvrabie.eu mobile: +40-723-552-180
Education's purpose is to replace an empty
mind with an open one. --Malcolm S. Forbes