RE: Indicatori de sănătate financiară în orașe

Miruna Bădescu miruna.badescu la eaudeweb.ro
Mar Mar 7 17:05:02 UTC 2017

Bună din nou,

Am scris mailul de mai jos și am plecat în vacanță, așa încât mă scuz pentru întârzierea cu care vă mulțumesc.

Întrebarea venea din faptul că, la cererea lui Clotilde Armand, consilieră USR sector 1, vreau să mă implic într-o mică aplicație care prezintă comprehensiv niște date relevante pentru a determina sănătatea financiară a unui oraș (sau sector, în cazul Bucureștiului). Clotilde a coordonat de curând un raport <http://clotildearmand.ro/wp-content/uploads/2017/02/Analiza-Bugetului-2016_ClotildeArmand_v1-1.pdf>  care prezintă bugetul pe 2016 al sectorului 1, pentru că urma să se voteze bugetul pe 2017 și multe lucruri nu erau clare. Acum ea vrea să extindă analiza și pentru alte orașe, făcând comparații.

Deocamdată, datele nu sunt preluate automat de pe undeva, dar ar trebui să fie preluate la un moment dat. Pentru o prezentare la Craiova s-a făcut o mică aplicație în 2 zile aici http://162.243.232.99/, dar este doar un început  cu caracter demonstrativ.

Mulțumesc încă o dată pentru sugestii. Revin cu detalii când aplicația mai progresează.

Toate cele bune,

Miruna