[okfn-cz] slovenske pravni predpisy

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Sat Jul 9 14:30:36 UTC 2011

Ahoj / Dobrý den,
no .. ony existují resp. existovaly i české standardy. Viz
http://aplikace.mvcr.cz/archiv2008/micr/scripts/detail.php_id_1964.html
Proč a jak byly zrušeny je příběh do kterého vidím jen velmi mírně,
takže raději nebudu dezinformovat.

S vhodností takových standardů pro systémy veřejné správy souhlasím. S
kolegy působíme v poradních orgánech NERV a Rady vlády pro informační
společnost a konkurenceschopnost. Dá-li se dohromady smysluplný návrh,
můžeme ho tam přednést.

Jirka Skuhrovec

(ostatně souhlasím, jen nevím jak to zrušení schránek vysvětlíme
Novellu a vnitru :)