[okfn-cz] slovenske pravni predpisy

Martin Necasky martinnec at gmail.com
Sun Jul 10 14:41:49 UTC 2011

Ahoj,

ano priznavam, ze jsem Jirku presvedcil, ze diskuzni forum zalozime
my. Presneji - domluvili jsme existenci portalu OpenGov.cz. Ten
skutecne uz existuje a ma za ukol mapovat existujici iniciativy. Ted
na nej koukam a forum tam vzniklo, coz jsem nevedel.

http://www.opengov.cz/gov/komunita/index.php

Protoze jsem nedostal zadne info o zprovozneni fora, prosim autora -
Jakuba Starku - zda by poslal do okfn-cz mailistu o foru nejake info.
Tj.
- je forum ready pro zakladani prispevku?
- jaka tam jsou bezpecnosti nastaveni?

Spolecne bychom meli urcit, zda chceme, aby bylo forum verejne pro
cteni nebo ne.

Diky, Martin