[okfn-cz] možnost vytvořit databázi kontaktů obcí

Petr Bouchal pbouchal at gmail.com
Wed Apr 4 15:12:32 UTC 2012

Janku, pro momentální potřebu je jeden seznam obcí s detaily a nějakými
kontakty v rozumné formě tu: http://www.rozpocetverejne.cz/data-a-rozhrani.
Nevím, odkud pochází kontakty (jestli ze stejného seznamu, na který jsi
odkazoval, nebo odjinud), takže těžko říct, jak je aktuální/přesný. Pánové
z Rozpočtu veřejně určitě upřesní.

Bonus oproti verzi z gov.cz jsou souřadnice, nevýhoda je, že je to o
několik "degrees of separation" dál od oficiálního zdroje.

Scraper na ten web, co jsi posílal, by podle letmého pohledu na zdrojový
kód neměl být složitý, ale líp to posoudí někdo, kdo scraperů napsal víc
než já :-). Ale ještě jepší by bylo donutit MVČR, aby k tomu udělali
api/tabulkový výstup.

P.