[okfn-cz] možnost vytvořit databázi kontaktů obcí

Roman Řípa roman.ripa at rozpocetverejne.cz
Wed Apr 4 15:18:51 UTC 2012

Zdravím

Seznam vznikl spojením dat z MV, ČSÚ, MF ARIS, MF UFIS, UIR-ADR, odkazy
níže.
S mailingy bych byl opravdu střídmý, dovedu si představit, kolik dodavatelů
chce starostům tlačit své produkty.

  NUTS Adminitrativní členění Česko NUTS - viz např.
http://www.risy.cz/cs/administrativni-cleneni-nuts-cesko  Obyvatelé Počet
obyvatel ke dni 1.1.2011 dle MV -
http://www.mvcr.cz/clanek/statistiky-pocty-obyvatel-v-obcich.aspx?q=Y2hudW09MQ%3d%3d
 Obce
MF-ARISWeb Toto je seznam obcí, ke kterým jsou drženy rozpočty obcí v
systému MF ARIS.  Obce ČSÚ Toto je oficiální seznam obcí dle ČSÚ viz
http://www.czso.cz/csu/2009edicniplan.nsf/p/1381-09 .  Obce UIR-ADR Toto je
seznam obcí dle UIR-ADR viz http://forms.mpsv.cz/uir/  Obce UFIZ Toto je
seznam obcí vytažených z UFIZ viz. http://wwwinfo.mfcr.cz/ufis/ resp. XML
dotaz
http://wwwinfo.mfcr.cz/cgi-bin/ufis/iufisxml/organizacexml.pl?ico=00064581resp.
  Obce
finální Konsolidovaný seznam použitý pro Rezpočet veřejně. Červeně označené
hodnoty ručně upraveny, nedohledalo se v číselnících NUTS.
Roman Řípa
Rozpočet Veřejně

Dne 4. dubna 2012 17:12 Petr Bouchal <pbouchal at gmail.com> napsal(a):

> [...]
> Nevím, odkud pochází kontakty (jestli ze stejného seznamu, na který jsi
> odkazoval, nebo odjinud), takže těžko říct, jak je aktuální/přesný. Pánové
> z Rozpočtu veřejně určitě upřesní.
>
> Bonus oproti verzi z gov.cz jsou souřadnice, nevýhoda je, že je to o
> několik "degrees of separation" dál od oficiálního zdroje.
>
> Scraper na ten web, co jsi posílal, by podle letmého pohledu na zdrojový
> kód neměl být složitý, ale líp to posoudí někdo, kdo scraperů napsal víc
> než já :-). Ale ještě jepší by bylo donutit MVČR, aby k tomu udělali

>>> e-mail
>>> telefon

Roman Řípa
Project Leader