[okfn-cz] Fwd: PROHLÁŠENÍ - VRAŤTE NÁM STÁT!

Aleš Pekárek pekarek.ales at gmail.com
Mon Apr 23 10:02:31 UTC 2012

Mateji, tak ja jeste, naposledy, zareaguji.

Korenim kazde vecne debaty je obcas nejaky vykrik, nejsem prvni ani
posledni.

Veci Verejne taky byla driv jakasi protikorupcni iniciativa a jak to
dopadlo.

Jako krik typu "vratte nam stat", kde vidim vesmes pofiderni subjekty....
ktere vesmes nemaji co delat s open data... myslim dokonce, ze vetsina tech
subjektu ani nevi co to je

Jestli je Open Data, tedy tato konference, politicka akce, tak chci navzdy
smazat, protoze si peclive hlidam, abych se neuspinil od jakekoliv
politiky, a to kdekoliv, ne jen v CR. Jsem zvykly na vedecko-vyzkumne,
mozna krapet obcanske aktivity, ale politika teda ne.

Vzdy jsem byl a budu politicky neutralni a to same chci od svych pratel
nebo lidi s kterymi se jdu bavit.

Je dobre, ze existuji stycni dustojnici, kteri to nejakym zpusobem zaridi s
politiky, jestli teda mate na mysli zakony, ale osobne si myslim, ze cim
min zakonu na cokoliv, tim lepe. Zakon prece zakazuje, nikoliv umoznuje.
Zakony potrebuji zakonodarci, lidi maji davno desatero a listinu zakladnich
prav a svobod.

No nic, uz nebudu reagovat, ale jak rikam

ap