[okfn-cz] Fwd: PROHLÁŠENÍ - VRAŤTE NÁM STÁT!

Matěj Hollan hollan.matej at gmail.com
Mon Apr 23 10:10:27 UTC 2012

tak to vás asi nemile překvapí, že součástí této konference jsou aktivně
činní politici...

Nechcete mluvit trochu konkrétně? Co je to pofiderní subjekt? Brno kulturní
snažící se o transparentní kulturní politiku v Brně? Nesehnutí? NFPK?
Vyměňte politiky? Inventura demokracie? Brnění, jehož jsem předseda?

Každopádně asi všechny z těchto iniciativ jsou méně nebo stejně pofiderní a
političtí jako tato platforma.

Co to je OD jsem té pofiderní platformě vysvětlil.