[okfn-cz] Fwd: PROHLÁŠENÍ - VRAŤTE NÁM STÁT!

Roman Řípa roman.ripa at rozpocetverejne.cz
Mon Apr 23 10:22:37 UTC 2012

Zdravím

Super.

   - Matěj uvedl své argumenty, proč se k  http://www.vrattenamstat.cz/
     připojit.
   - Aleš uvedl své argumenty, proč se k  http://www.vrattenamstat.cz/
     nepřipojit.
   - Mě se na tom líbí, že nejde ani o ideologicko-utopistické úvahy ani
   odborářské požadavky, ale soustředění se na jeden praktický cíl viz

*Jak?*
· Musíme sestavit občanskou komisi, která vyšetří napojení organizovaného
zločinu a kmotrů na politiku, veřejnou správu a justici.
· Musíme zajistit odtajnění a zveřejnění materiálů BIS, týkajících se
aktivit lobbistů, kmotrů a mafiánů a jejich propojení na politiky a další
veřejné činitele.
· Musíme zajistit vyvození odpovědnosti, včetně trestní, vůči všem aktérům.
· Musíme prosadit návrhy zákonů, které zabrání opětovnému vzniku mocenského
monopolu.

Co myslíte ostatní?

Roman Řípa
Rozpočet Veřejně o.s.