[okfn-cz] Seznam.cz a jízdní řády

Aleš Pekárek pekarek.ales at gmail.com
Tue Apr 24 12:15:21 UTC 2012

Zdravim, diky za reakci.

Presne tak, CHAPS ma ono pravo, jak jste to zminil, a to na zaklade platne,
ale Direktivy PSI jiz davno nelegalni tzv. exkluzivni smlouvy, ktera CHAPSu
tuto exkluzivitu zarucuje.

Komplet celou smlouvu i posudek MU naleznete zde, tu zpravu jsem pro Komisi
zpracovaval osobne, takze uvitam dalsi nazory, tehdy si CHAPS udelal
dokonce protianalyzu

http://ec.europa.eu/information_society/policy/psi/docs/pdfs/ea2009/studyczechrepublicfinal.zip

Jedine, co je nyni potreba, je s tim jit k soudu, CHAPS i MD by ostrouhali.
Ale zatim na to nikdo nema "koule", doufal jsem, ze Seznam do toho nakonec
pujde, ale jsou logicky opatrni....

Ales Pekarek