[okfn-cz] Seznam.cz a jízdní řády

Josef Petrák me at jspetrak.name
Tue Apr 24 12:00:14 UTC 2012

Zdravím,

o tohle jsem četl už u nás na ŽelPage i v diskusích k-reportu X elaborátů od drážního všeznalého důchodce Miroslava Zikmunda... Chápu, že MD nechce řešit IT infrastrukturu, tak zakontrahovalo CHAPS, ale jak je možné, že CHAPS má výhradní rozhodovací slovo, komu a za kolik státní data zpřístupní?

Takhle to dnes používá iDnes na IDOSu, možná pár dopravců a jen Smartřády/Circlegate Transit dohodl nějaký rozumnější flat tarif pro mobilní aplikace.

Začal bych asi otázkou - co je ve smlouvě MD-CHAPS?

Josef Petrák