[okfn-cz] Data z ISVZUSu

Aleš Pekárek pekarek.ales at gmail.com
Thu Aug 2 22:35:34 UTC 2012

Zdravim a dotazy:

- PODLE INFORMACI KTERE MAM, tak sup, chci to videt, ja totiz nic jako
"verejny rejstrik" neznam, znam jen "ISVS"

- proc furt nekdo mota autorsky zakon tam, kde je to zcela mimo misu?? O co
tu jde?? autorsky zakon je obecne kretenismus a at si to aplikuji umelci,
at maji za co chlastat a balit devky ale PSI? WTF? sorry, peace, ale to je
jak do dubu. DILO SOUKROME OSOBY NEBOLI AUTORA JE ZCELA NECO JINEHO NEZ
INFORMACNI PRODUKT VEREJNOPRAVNI INSTITUCE. dilo soukrome osoby je treba
chranit v zajmu autora. informacni produkt verejnopravni instituce je treba
maximalne otevrit vsem v zajmu vsech

a uz me fakt nestvete takhle pitomymi argumenty, moje zdroje, autorsky
zakon vs. PSI apod. Dyk to je jak kdyby to psal samotny John

a do tretice vseho hloupeho a marneho. Na zakon 106 a jeho implementaci z
hlediska Direktivy sere pes, protoze jsme jednou v EU a tim padem je
jakakoliv Direktiva NADRAZENA JAKEMUKOLIV narodnimu zakonu, tzn. clovek v
CR prohraje dle nekvalitne naimplementovaneho zakona vsechny soudy, ale ve
Strasburku pak vyhraje

A vubec, co je to za hlasku, "nejsem pravnik, takze nicemu nerozumim, takze
jsem opravnen psat do verejne diskuse nesmysly"? zase se mi zved kufr, ja
na tohle fakt uz nejsem zvyklej

Uz si lidi konecne uvedomte, ze NIKOLIV pravnici, ale LIDI maji znat zakony
sve zeme a paktu, do kteryho zemi jimi zvoleni politici nasmerovali. A
prave diky lidske TUPOSTI stale existuje tak obskurni zamestnani, jako je
"pravnik". Kdo to jako je? Co se na te VS naucil? Cist a interpretovat
zakony? Koupit si LEXIS, ktery mu vse vyplivne az do zbytneleho pravnickeho
klina?

Proboha, lidi, vzpamatujte se tam, ja zejtra jedu domu a celou dobu se tam
tesim, ale koukam, ze scenar bude stejnej jako vzdy, zase nekam pujdu, lidi
si daji par piv, zacnou hlasit tyhle moudra a lez se opet stane pravdou a
VE STOSETCE TO NENI NAPSANY TAK TO NEPLATI JOOOOOO

Dobrou noc

Ales Pekarek