[okfn-cz] Data z ISVZUSu

Aleš Pekárek pekarek.ales at gmail.com
Thu Aug 2 23:56:33 UTC 2012

a jeste dodatek, moc se omlouvam

nemam zadnou averzi vuci PRAVU jak by se mohlo zdat. Kricim, protoze PRAVO
a PRAVNI VEDA je muj jasnej sociovedni konicek a tak by to mel mit kazdy
protoze ja to mam presne tim zpusobem a jedna z hlavnich cest mimo do
prdele vede i pres obecnou znalost prava

takze pravnici, jak to tu porad pejoratizuju, to je vagni pojem, to jsou
vsichni ti judrove v parlamentu ze skol STB popripade jeste horsi ZCU (ne,
ted horce vtipkuju, ja z te univerzity taky jeden titul mam, sice z
pedagogicke, ale stejne to mrzi vic nez bezneho uzivatele) popr jakykoliv
pravnici kteri se nehlesne zavazali v globalne iluminatskem kartelu
vydelavat na lidske blbost. Tam spadnul uz i jinak kdysi nadejny, ovsem
dnes radne golfem a kozama vymasteny JUDr. Sokol. to jsou pravnici.

A pak jsou Pravnici. Skutecni lide, odbornici, na ktere se muzete vzdy
spolehnout, ti, kteri naopak pomahaji lidem se orientovat v pravnim chaosu
tak aby se nezblaznili a berou si za to presne primerenou odmenu, klidne i
velkou, kdyz to stoji za to a pomuzou ve velkem. Klidne i malou, jim je to
jedno. Pravnici se vyznaji, jsou to v podstate pravni vedci, koneckoncu
pravni veda je ofiko pojem stejne jako informacni veda. A hle jak jsou tyto
pojmy v ceskem jazyce poslimakovsku odmitane, mame prace PRAVO a
INFORMATIKU, coz neznamena prece nic jineho nez BUDEME VYDELAVAT MAJLANT A
OKRADAT STAT NA BLBOSTI POPULACE V OBLASTI PRAVNI A INFORMACNI VEDY

je tu nejaky pravnik, chci feedback, ja jak finalizuju ten vyzkum a zapnul
jsem mozek, tak to jde,ale potrebuju nejakej feedback, jinak me narknou ze
Sedlackovstvi (uf, jeste ze tohle nastesti na filde berou)

Jinak, zakladni vzorek vykumu:

cca 100 pravniku co jsem potkal v zivote v CR i EU a mluvil s nimi alespon
30 minut nebo s nimi mel zazitek
spoluzak ze tridy z gymplu, ktery je snad jediny JUDr. ktereho znam v jeho
veku kteremu ten titul patri (a taky ho ma, jasne ze z Brna, njn)
pak samozrejme kolega Polcak z Brna, toho mohu jmenovat, to je min.uz PhD.,
ktery ani nevi co pro rozvoj pravni vedy prave pro tyhle nase nove obory
udelal, rozjel celou katedru kyberprava na kterou dostal prachy, 10 let
jede uznavanou a jedinou poradnou mezinarodni pravnevedeckou konferenci
Cyberspace atd atd
no a pak dalsi spoluzak PhD z UISK, ktery si strihl i prava a je vyznamny
odbornik na kyberislam, svetove asi prvni? druhe?
+ naky dalsi veci, osobni, privat, apod. ktere ovsem do vedecke prace tolik
nepatri, spise usmernuji celkovy nahled ale jsou obecne velmi dulezite

z tech co jsem je blize nepoznal, je to tak padesat na padesat z obou
skupin, ale to je irelevantni a absolutni statisticka chyba, protoze *u
zadneho pravnika ktery se vam predstavi jako pravnik a pak se s vami tricet
minut nekde bavi si nemuzete byt jisti vubec nicim, ani v pripade ze jinak
do lidi normalne vidite.*

neee, takhle to nefunguje. pravnika potkate leckde a muze to byt i Pravnik,
ale spis asi ne. Pravnika proste tak nejak znate, oni proste jsou. A pokud
dodrzie jistou ohleduplnost a intimitu, jsou to jedini, a tedy docela
vzacni z hlediska individualni profilace, lide, u kterych se muzete
spolehnout, ze vam reknou pravdu - ovsem, to muze byt jinak i kdokoliv, ale
pouze oni navic tuto pravdu mohou a umeji institucionalne (at uz vedecky,
razitkove ci profesne) zastresit. Coz je zrejme jedna z nejsilnejscih
zbrani dneska v rukach dobrych lidi.

Samozrejme, ja jsem ufon a muj vyzkum musi byt v tomhle smeru trochu
zaobecnenejsi, protoze oponent muze opravnene poznamenat, ze on v zivote
zadneho kamarada pravnika nemel a ja bych musel namitnout ze ma pravdu
protoze tak to ma vetsina populace. Nastesti spise te drive narozene. Kdyz
nic jineho, mladi muze vzdy nejen zklamat, ale i prekvapit.

Stari neprekvapi uz nicim