[okfn-cz] Hledame experty na verejne zakazky

Jindřich Mynarz mynarzjindrich at gmail.com
Thu Jun 7 20:44:52 UTC 2012

Vzhledem k tomu, že jde o challenge pořádanou projektem LOD2 [1], tak
bude výsledný report k nalezení pravděpodobně zde [2]. Nicméně
vyhlášení výsledků samotné challenge proběhne až v prosinci 2012, kdy
se koná konference ISMIS2012, k níž je challenge přidružena. Takže
pokud chcete pořádat podobnou challenge na podzim, tak tou dobou ještě
report nebude k hotový.

Také nepůjde o challenge typu Open Data Challenge nebo Apps for
Democracy, ale mnohem spíše o akademickou a výzkumnou záležitost,
takže si troufám odhadnout, že zapojení médií bude velmi nepatrné. O
zkušenostech s pořádáním challenges spíše populárního typu se lze
dočíst třeba v [3].

Zdraví,

Jindřich Mynarz

[1] http://lod2.eu/