[okfn-cz] městská část odmítá vydat vítěznou nabídku

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Mon Sep 24 19:41:39 UTC 2012

Ahoj, "kecy" to bohužel nejsou. Nevím o případu, kdy by někdo nabídku
vystošestkoval, ať už byla vítězná nebo ne. Jiná věc je smlouva
uzavřená s dodavatelem, na tu už se povinnost vztahuje, u nabídky
pokud vím zatím obhajoba stylem "obchodní tajemství, nabízející firma
nesouhlasí se zveřejněním" zatím prolomena nebyla.

Jirka