[okfn-cz] městská část odmítá vydat vítěznou nabídku

Aleš Pekárek pekarek.ales at gmail.com
Mon Sep 24 19:50:19 UTC 2012

OK, diky za jasnou odpoved.

Ono to zni logicky. Samotna nabidka je prece jen vic, nez napr. dolozeni
kvalifikacnich predpokladu, ktere byly jiz judikatem uznany jako verejna
informace

Nicmene, je zde stale prostor - jiste se najde a naslo mnoho VS subjektu,
ktere jsou vsechny nabidky ochotny v ramci transparentnosti zverejnit - a
tento institut tedy primo zadaji do podminek tendru.

Mit to tedy prosim vzdy na pameti, jako jednu z "pridanych" vlastnosti
skutecne otevreneho verejneho tendru

ap